четвер, 18 січня 2018 р.

Що таке блог?

Картинки по запросу блог  Картинки по запросу блог блогер 
Сьогодні, в умовах стрімкого розвитку інфор­маційно-комунікаційних технологій (ІКТ), коли володіння сучасними пристроями передавання, зберігання та обробки інформації є вимогою часу, коли майже кожен досвідчений фахівець вільно володіє навичками роботи в Інтернет-просторі, педагогічна галузь також уважає за необхідне по­ставити на службу освіті можливості освітніх ме­режевих ресурсів. Загальноосвітні заклади ство­рюють власні сайти, за допомогою яких транслю­ють інформацію про себе, свої досягнення, беруть участь у різноманітних мережевих освітніх про­ектах, організують власну рекламу, висвітлюють навчальні матеріали, організують позашкільні заходи — і це відбувається завдяки засобам ІКТ цілодобово! Цьому також сприяють сучасні тех­нології колективного розроблення онлайнових ре­сурсів, що мають назву Веб 2.0.
























Веб 2.0 (веб технології другого покоління це сукупність нових,соціальних і більш мобільних технологій і послуг усесвітньої павутиниякі змінюють сприйняття Інтернету користувачами та не потребують від них спеціальних знань із програмування та дизайну
Сервіси Веб 2.0 забезпечують колективну вза­ємодію користувачів онлайн-середовищ, надають можливість організовувати спільну освітню діяль­ність, реалізовувати власні комунікативні вмін­ня, зберігати в мережі власні електронні ресурси, використовуючи програмні можливості різнома­нітних веб-сервісів, не обтяжуючи користувачів дизайном та особливостями їх програмування.
Одним із найбільш доцільних у використанні в педагогічній практиці є сервіс Веб 2.0, мере­жевий щоденник, тобто блог. Термін «блог» по­ходить від англ.blog (web loggin) — мережевий журнал або щоденник подій.                       
Блог  це тип веб сайтуосновний зміст якого  записи (текст,зображенняпосиланнямультимедіа), що додаються  регулярно й мають назву «пости» Пости публікують на такому сайті у зворотному порядку
Блоги — це досить короткі записи (пости) тимчасової значущості, відсортовані у зворот­ному хронологічному порядку (останній пост зверху), які містять особисті думки, матеріали автора. Найбільш цікавою для вчителя є інтерактивність блогів — це можливість розміщення автором навчальної інформації у будь-якому ви­гляді, яку інші відвідувачі можуть використо­вувати, поліпшувати, коментувати, оцінювати, тобто брати участь у формуванні електронних ресурсів.
 Блогери  людищо створили та ведуть блоги
Блог відрізняється від сайту (хоча, нагадуємо, блог є різновидом сайту) тим, що:
·        блог більш персоніфікований, тобто записи блогу найчастіше є роздумами однієї людини (блогера), ніж статті сайту, де інформація по­дається у безособовому вигляді, офіційно;
·        найголовніше — блог частіше оновлюється по­стами, тобто це стрічка повідомлень, що дина­мічно змінюється;
·        блог обов’язково містить можливість публі­кації відгуків та коментарів відвідувачів, що робить блоги середовищем мережевого спілку­вання;
·        до дизайну блогу висувають не такі жорсткі вимоги, як до зовнішнього вигляду сайту.
                        Особливості блогу:
·        кожен пост блогу має свою URL-адресу, за якою можна до нього звернутися;
·        відразу після тексту поста розміщується за­прошення до публікації коментарів;
·        визначати тему блогу чи ініціювати обгово­рення на сторінках блогу можуть тільки його автори;
·        головна сторінка містить лише останні пости, попередні можна переглянути в архіві;
·        редагування блогу здійснюється за допомогою звичайного браузера.
    
     Існує велика кількість різновидів блогів. У су­часній літературі  наведено таку класифі­кацію блогів:
Використання блогів в освітній діяльності на­дає учасникам спілкування низку переваг та від­криває безліч цікавих можливостей:
·        залучення батьків до участі в навчально-ви­ховному процесі;
·        інформування учасників блогу про події та за­ходи, що відбуватимуться;
·        ведення дискусій на сторінках блогу та на­вчання учнів правил ведення такої мережевої дискусії;
·        формування в дітей навичок безпечного пово­дження в мережі, культури спілкування;
·        організація позакласної роботи учнів;
·        реалізація спільних проектів батьків, учителів та учнів тощо.
 Блогосфера  сукупність блогів
Дедалі більше педагогічних працівників вико­ристовують Інтернет-сервіси з метою урізноманіт­нення роботи вчителя, трансляції певних знань не тільки в класній аудиторії, а й за її межами, зокрема у блозі.

                                  Створення блогу

Крок 1. Визначення структури блогу.
Якщо ви вирішили створити власний блог, важливо визначитися з його структурою.
Зазвичай блоги містять: тему, зміст, посилан­ня на статті в Інтернеті, пости (записи). Також блогер може створити декілька тематичних розді­лів, що містять пости відповідно до їх тематики; коментарі читачів; перелік блогів, які автор читає та відвідує; гаджети.
Гаджет для блогу  невеличкий програмний додатокщо  надає додаткову інформацію (наприкладрядок для пошукугодинник або інформер погодиГаджети оновлюються без участі автора блогу й роблять сторінку блогу більш привабливою та інформативною.

Крок 2. Вибір блогу - платформи.
Створюють блоги за допомогою спеціальних сер­вісів для розміщення блогів (блог-платформ), серед яких є безкоштовні служби. Наприклад, такі:
Найбільш популярним сервісом ведення освіт­ніх блогів є сервіс системиGoogle під назвою BloggerПотрапити на сторінку створення блогу можна, набравши в адресний рядок назву сайту http://www.blogger.com або увійшовши до системи Google www.google.com.ua та обравши пункт меню Блогер.
Крок 3. Створення власного акаунту.
Перш ніж розпочати роботу з блогом, система Google запропонує створити власний акаунт (облі­ковий запис), без якого створення блогу неможли­ве. Для цього (якщо акаунта Google у вас немає) необхідно натиснути червону кнопку «Зареєстру­ватися» та за допомогою вказівок системи створи­ти обліковий запис, який стане для вас одночасно й поштовою скринькою, і паролем для входу на блог як автора.
Після виконання цих дій відкриється сторін­ка Блоггера, за допомогою якої стане можливим створення власного блогу.

Увага! Під час створення пароля до облікового запису необхідно використовувати найбільш надійні паролітобто такіщо складаються з букв  різних алфавітівцифра також можуть місти­ти спеціальні знаки,наприклад знак оклику (!) тощо.
Після створення облікового запису система за­пропонує додати власне фото до нього. Радимо це обов’язково зробити, оскільки ви створюєте влас­ний освітній блог і наявність фотографії автора є проявом чемності та поваги до власних читачів. Фото необхідно завантажити з комп’ютера, ука­завши папку та файл зображення.
Натиснувши кнопку блакитного кольору «На­ступний крок», переходимо далі.
Далі у віконці, що з’явиться, необхідно вказа­ти: а) назву вашого блогу, наприклад — «Блог інформатика», та б) адресу вашого блогу англій­ськими літерами.

Крок 4.1-4.2. Створення блогу.

Тепер переходимо безпосередньо до створення блогу.
Повертаємося до сторінки Блогера та про­довжуємо реєстрацію в службіBloggerнатиснув­ши кнопку «Новий блог»
Для більш успішної подальшої ідентифіка­ції в адресному рядку бажано вказати прізвище автора, але це необов’язково. Та необхідно пам’ятати, що в мережі за цією адре­сою буде розміщено ваш блог! І саме цю адресу ви будете вказувати як адресу вашого особистого блогу.
Тому важливощоб назва була пов’язана з темати­кою блогуа адреса  завтором блогу.
Увага! Відразу занотуйте назву й адресу створеного блогу.
Тепер цю адресу можна надсилати учням, батькам і колегам, з якими ви плануєте спілкува­тися.
Після введення необхідних даних слід натис­нути кнопку «Створити блог».

Крок 4.3-4.4
Далі навчимося додавати об’єкт. Для цього на сторінці, що з’явиться, натиснемо кнопку для до­давання об’єкта. Система запропонує додати: пу­блікацію, сторінку, примітку (зміст блогу), зміни­ти макет і шаблон блогу (дизайн блогу), а також переглянути створений блог.
Після введення тексту поста не забудьте на­тиснути кнопку жовтогарячого кольору з написом «Опублікувати» — і перший пост буде створено!
Крок 4.5
Переглянути Ваше творіння можна за допомо­гою кнопки «Переглянути блог» у верхній частині вікна.

 Тепер створюємо пост (запис-публікацію).
Для створення першого поста оберемо кнопку жовтогарячого кольору з олівцем усередині (кнопка додавання публікації). Ця кнопка переведе нас до наступного кроку — створення поста, до якого не­обхідно, по-перше, створити назву, по-друге, ввести саме повідомлення, використовуючи звичайні нави­чки набору та форматування тексту. Якщо уважно придивитися до панелі інструментів, розташованої після поля для введення назви, побачимо, що вона містить кнопки форматування тексту (ж, к, ч), ви­рівнювання, маркери та нумерацію, кнопки дода­вання зображення, кліпу (опція «Прив’язати») та інші засоби набору та форматування текстуглянут
Вітаємо, у вас з’явився власний блог, який має адресу та можливості його ведення за допомогою акаунта системи Google.

Уважно вивчаючи вигляд представлення блогу, бачимо, що верхня частина (так зване меню блогу) надає можливість додати нову публікацію (кнопка «Нова публікація»), змінити дизайн бло-гу (кнопка «Дизайн»), та, натиснувши кнопку «Blogger», знову потрапити на етап створення першої публікації й продовжувати наповнювати власний блог цікавими сторінками, гарним ди­зайном і корисними постами.

Немає коментарів:

Дописати коментар